معبر سایبری فندرسک

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دانش آموزی شهرستان سنقر
لوگوی همسنگران
آمار بازدید

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 66069

فرمانده بسیج دانش آموزی شرستان سنقر در تشریح برنامه هجرت 3 بیان داشتند :برگزاری این اردوهادر قالب کلاسهای متنوع فرهنگی ،اخلاقی ،بصیرتی ،ورزشی و آموزش قران،مرمت وزیباسازی مدارس وکلاسهای ورزشی از روز چهارشنبه مورخ 10/4/94 برگزار می گردد.

ایشان با بیان اینکه 300 نفر از دانش آموزان این شهرستان در اردوگاههای خواهر وبرادر و در قالب برنامه های هجرت 3 و در فعالیتهای گروهی ده روزه به مرمت و زیباسازی مدارس سطح شهرستان در الویت کاری خود خواهند پرداخت ...

همچنین برگزاری کلاسهای صالحین و همچنین نشست های بصیرتی و احکام و اخلاق و روخوانی وتجوید از دیگر برنامه های مهم در این طرح خواهد بود ...

سرگرد ملکی زمان شروع این طرح را درشهرستان از اول تیر ماه وتا پایان شهریور ماه دانستند

و عرصه کار ،نقاشی و لکه گیری ،شعار نویسی ،خط کشی ورنگ کردن جداول ،حیاط مدارس تعمیر میز و صندلی و نقاشی درب وپنجره نیز جز فعالیتهای دانش آموزان خواهد بود..

در این طرح که الویت با دانش آموزان عضو حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی شهرستان می باشد برگزاری کلاسهای پرسش و پاسخ و رفع شبهات نیز در الویت برنامه های اجرایی خواهد بود..این طرح که با همکاری قرارگاه سازندگی وبسیج دانش آموزی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان می باشد هم اینک در حال برگزاری است و انشاله به حمد و قوت الههی تا پایان شهریور اردوگاهها پذیرای دانشز آموزان بسیجی خواهد بود..

 


[ پنج شنبه 94/4/11 ] [ 12:14 عصر ] [ بسیج دانش آموزی شهرستان سنقر ]
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب